DOLAR

41,0350$% 0,80

EURO

48,0868% 0,92

STERLİN

55,5962£% 1,03

GRAM ALTIN

4.459,80%0,94

ÇEYREK ALTIN

7.254,00%1,01

BİTCOİN

4701779฿%-0.76212

İmsak Vakti a 02:00
Diyarbakır AÇIK 33°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Balıkesir Büyükşehir’in “Başiskele Kavşağı Koridor Projesi” tam yol ilerliyor

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Dr. Hayri Baraçlı, her projeyi daha güçlü kılmak için saha incelemelerine devam ediyor. Bu kapsamda Baraçlı, “Başiskele Kavşağı Koridor Projesi” çalışmalarını yerinde inceledi. Projenin son durumu hakkında teknik ekipten detaylı bilgi alan Baraçlı’ya Genel Sekreter Yardımcısı Numan Balaban eşlik etti.

Güney yan yolda yenilikçi dolgu malzemesi olan geofoam blokları kullanılarak yol yapım çalışmalarına başlanıldığının bilgisini alan Baraçlı, “Şehrimizin ulaşım altyapısına değer katacak bu proje, hem hız hem de kalite açısından örnek olacak” dedi.

300 bin metreküp kazı ve dolgu çalışması

Başiskele Kavşağı Koridor Projesi, D-130 Karayolu’ndaki trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla planlandı. Toplam 16 kilometre uzunluğunda olacak koridor; 9 köprü, 7 menfez ve yayalar için 2 yaya üstgeçidini kapsıyor. Derin zemin karıştırma yöntemi ile zeminde güçlendirme çalışmalarının sürdüğü projede yaklaşık 300 bin metreküp kazı ve dolgu yapılıyor.

Geofoam kullanımıyla kalite ve hız artıyor

[eii post_id=”16240″ theme=”1″]

İncelemede, güney yan yolda yol teşkili için kullanılan yenilikçi dolgu malzemesi Geofoam bloklar dikkat çekti. Bu malzeme, hem yapım hızını artırıyor hem de yol kalitesini yükseltiyor. Geofoam, hafif ve dayanıklı yapısıyla altyapı çalışmalarında örnek teşkil ediyor.

Proje kapsamında 15 bin 500 metre forekazık, 26 bin metre derin karıştırma çukuru açıldı. Ayrıca 100 bin metreküp geofoam dolgu kullanılarak zeminin dayanıklılığı sağlanıyor. Yol yapımında 167 bin ton plent miks temel ve asfalt serimi yapılacak. Beton dökümü ve nervürlü demir kullanımıyla yol uzun ömürlü ve sağlam olacak.

Altyapıda trafik ve güvenlik ön planda

Başiskele Kavşağı Koridor Projesi’nde 13 bin metre yağmursuyu hattı ve 11 bin 500 metre otokorkuluk imalatı tamamlanarak sürüş güvenliği artırılıyor. Proje tamamlandığında, bölgedeki trafik yoğunluğu ciddi şekilde azalacak ve ulaşım daha konforlu hale gelecek.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Kars'ta Komuta ve Sancak Devir Teslim Töreni yapıldı

Diyarbakır Web Tasarım