DOLAR

41,6174$% 0,24

EURO

48,7756% 0,45

STERLİN

55,9546£% 0,25

GRAM ALTIN

5.160,04%-0,10

ÇEYREK ALTIN

8.663,00%0,52

BİTCOİN

5018466฿%2.80826

İmsak Vakti a 02:00
Diyarbakır AÇIK 29°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Karadeniz İçin Yeni Bir Ufuk: “Destination Black Sea” Samsun’da Başladı

B231B16D Ab94 4328 A3E0 970Df4Bf7B71

C47C65D1 F1A9 4Fa8 Bc92 42A7812E62Fe

E5955B28 8B39 4Dc6 8685 3De20673511C

E09Fbd92 Da70 4551 A7D1 27Cc8D5B54C2

Etkinlik, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Serinkaya’nın açılış konuşmasıyla başladı. İzmir ile bağların güçlendirilmesi gerektiğini vurgulayan Serinkaya, bölgesel iş birliklerinin önemine dikkat çekti.

KADEKON Genel Başkanı Hızır Murtezaoğlu, konuşmasında “Destination Black Sea” projesinin vizyonunu aktararak, Karadeniz’in tanıtımında sayısal değil niteliksel başarıya odaklanılması gerektiğini vurguladı. “Küçük şeyler büyük sonuçlar doğurabilir,” diyen Murtezaoğlu, bölgesel tanıtımın yalnızca yerel etkinliklerle sınırlı kalmasının turizm açısından ciddi bedeller doğurduğunu belirtti.

Prof. Dr. Ahmet Bülent Göksel, stratejik pazarlama vizyonunu paylaşarak, alternatif turizm türlerinin geliştirilmesi gerektiğini ifade etti. “Marka varsa değer vardır,” diyen Göksel, turizmin 12 aya yayılması için güçlü bir marka kimliği oluşturulmasının şart olduğunu vurguladı.

KADEKON Genel Başkan Vekili ve uluslararası ilişkiler uzmanı Dr. Zekiye Seda Sönmez, Karadeniz’in tarihsel ve kültürel zenginliğini vurgulayarak, “Destination Black Sea” markasının sadece bir tanıtım aracı değil, aynı zamanda bölgesel kalkınma için stratejik bir yol haritası olduğunu ifade etti.

Çalıştay bölümünde Prof. Dr. Yılmaz Gökşen moderatörlüğünde turizm, ticaret, enerji, tarım, lojistik ve kültürel etkileşim alanlarındaki fırsatlar değerlendirildi.

Bölgesel ve Ulusal Katılım

[eii post_id=”48320″ theme=”1″]

Etkinliğe Karadeniz’in 18 ilinden temsilciler katıldı. Gümüşhane İl Kültür Müdürü Nihal Sürmeli, küçük şehirlerin de gururla tanıtılacak değerleri olduğunu belirterek Tomar Şelalesi gibi doğal güzelliklerin öne çıkarılması gerektiğini söyledi.

Samsun İl Kültür ve Turizm Müdürü Süleyman Demirtaş, hazırlık sürecindeki master plan hakkında bilgi vererek, kültür müdürlüklerinin bu sürece aktif katılımının önemini vurguladı.

TERME Belediye Başkanı Şenol Kul ise bölgesel iş birliklerinin başarı getirdiğine inandığını belirterek, turizmde sürdürülebilirlik için ortak aklın şart olduğunu ifade etti.

İZFAŞ temsilcisi Yeşim Yiğit, kamu şirketi olarak ticari kaygı taşımadıklarını ve uluslararası tanıtım için destek vermeye hazır olduklarını belirtti. Hava yolu şirketleri ve tur operatörleriyle yapılan iş birliklerinin kruvaziyer turizmini güçlendireceğini aktardı.

Destination Black Sea: Ortak Marka, Ortak Gelecek

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Karadeniz İçin Yeni Bir Ufuk: “Destination Black Sea” Samsun’da Başladı

Diyarbakır Web Tasarım